Υπολογισμός Ποσοστιαίων Υπολογισμών

Στην συνέχεια θα αναφερθούμε στην δημιουργία πλαισίων κειμένου, τα οποία υπολογίζουν, και εμφανίζουν ποσοστό. Στην τρέχουσα έκθεση, εμφανίζονται τα στοιχεία πωλήσεων, ανά πελάτη. Στο πλαίσιο κειμένου «Ποσοστό Πελάτη», υπολογίζεται η συνεισφορά του πελάτη, στο γενικό σύνολο. Π.χ., η αξία των συνολικών πωλήσεων, για τον πελάτη Λαμπρόπουλο Στέλιο, είναι 112,5€. Για να δούμε την αξία των συνολικών πωλήσεων για όλους τους πελάτες, μεταβαίνουμε στην τελευταία σελίδα, είναι 88.783,40€. Το ποσοστό λοιπόν, της αξίας των πωλήσεων του Λαμπρόπουλου, ως προς την συνολική αξία των πωλήσεων, είναι 0,13%. Στη συνέχεια θα δείξουμε, πως δημιουργούμε αυτό το πλαίσιο κειμένου. Μεταβαίνουμε σε προβολή σχεδίασης. Διαγράφουμε, από την ενότητα «Υποσέλιδο ΚωδΠελάτη», το πλαίσιο κειμένου «Ποσοστό Πελάτη». Δημιουργούμε ένα νέο πλαίσιο κειμένου, στην ενότητα «Υποσέλιδο ΚωδΠελάτη», για να υπολογίσουμε το ποσοστό του πελάτη. Στην ετικέτα, πληκτρολογούμε «Ποσοστό Πελάτη», και στην ιδιότητα «Προέλευση στοιχείου ελέγχου», την έκφραση: =Άθροισμα([Αξία])/[ΓενικόΣύνολοΑξίας], και όνομα, «ΠοσοστόΠελάτη». Το όρισμα «ΓενικόΣύνολοΑξίας», είναι το όνομα του πλαισίου κειμένου, που βρίσκεται στο υποσέλιδο τις έκθεσης, το οποίο υπολογίζει όπως είπαμε, το σύνολο της αξίας για όλους τους πελάτες. Με αυτήν την διαίρεση, έχουμε το ποσοστό, μία δεκαδική τιμή δηλαδή ανάμεσα στο 0, και το 1. Στη συνέχεια, ορίζουμε στην ιδιότητα Μορφή, την τιμή Ποσοστό, με δύο δεκαδικές θέσεις. Μεταβαίνουμε σε προεπισκόπηση εκτύπωσης. Στο πλαίσιο κειμένου που δημιουργήσαμε, εμφανίζεται το ποσοστό του κάθε πελάτη. Το ποσοστό του Λαμπρόπουλου είναι 0,13%, της Λαμπροπούλου, 0,66%, κ.ο.κ. Στην έκθεση εμφανίζεται η ενότητα με τις λεπτομέρειες των αγορών του κάθε πελάτη. Εάν θέλουμε να μην εμφανίζεται η ενότητα λεπτομέρεια, πρέπει να μεταβούμε στην προβολή σχεδίασης, και στην ενότητα λεπτομέρεια, να δώσουμε στην ιδιότητα Ορατό, την τιμή Όχι. Μεταβαίνουμε σε προβολή προεπισκόπησης για το αποτέλεσμα.